mandag 13. februar 2012

Jobbe, jobbe, jobbe.

I dag har jeg fått tilbud om ny jobb! Dvs. spørsmål om jeg har lyst til å være med på kurs som kan gi meg ny jobb. Så skal jeg altså ha to jobber og gå på fulltidsstudie. Jeg er gal. Men siden det er snakk om å bli aerobic-instruktør, så er dette rett og slett en jobb som kan erstatte mye av treningen min. Har jeg tid til å trene, har jeg tid til dette. Kjempelogikk i mitt hode altså. Håper ikke jeg dør av tidsnød.

I morra skal jeg på jobb igjen. Gudene vet hva slags raringer jeg kommer til å møte. På en typisk tirsdagskveld pleier som regel Skålklippen å dukke opp. Hun skal alltid ha håndkle. Til sin mor. Det tar lang tid å finne håndkle til sin mor. Lang tid. Enda lenger tid. Det skal gjerne gå ann å klippe håndkledet opp i små kluter også. Uten at det rakner. Dumt at det ikke går. Skal ha det likevel. Kommer tilbake to timer etterpå og bytter i et annet.

Same old, same old.

1 kommentar:

  1. kom over bloggen din via Karins (tidligere) boble :) Du skriver veldig morsomt..Takk for gode lattere på en lørdag..

    SvarSlett