onsdag 21. juli 2010

Fri!

I dag har jeg hatt en fridag, noe jeg nesten aldri har. Så derfor har jeg begynt å pakke til jeg skal flytte neste uke.
Men først måtte jeg gjøre ferdig vesken til telefonen min. Flaks for meg så knakk heklenåla mi rett før jeg var ferdig, så jeg måtte bruke en liten en i stedet, noe som tok ekstra lang tid. Heldigvis hadde jeg "Det var en gang et menneske", som lærte meg om den franske revolusjonen og The Boston Teaparty, til å underholde meg. Uansett ble resultatet hvert fall som forventet da, og nå har frk. HTC et sted å bo:


Resten av dagen har jeg brukt på å pakke ned ting, men det ble litt amputert fordi de var tomme for pakketeip på butikken. Meh. Så nå er det tomme hyller og masse rot, og to fulle esker.
Men, jeg har i det minste begynt :D
Nå putter jeg småting i skoesker og spiser peanøtter og ser 1. sesongen av Dexter for sånn tredje gang (jeg har pakket ned alle filmer og serier, så da må jeg se det som er på eksterndisken).

I går fikk jeg mine Fuzzy Booties som Kristine bestilte til meg på EBay. De har noen puter som skal ligge i fryseren (evt. microbølgeovnen) og puttes inni sokkene sånn at de blir avkjølende (evt. varmende) til føttene. Jeg har veldig varme føtter om natten, så håpet er at de skal hjelpe på nattesøvnen. Natt til i dag var jeg så trøtt etter 16 timer med jobb at jeg helt glemte dem, men jeg gleder meg til å prøve dem i natt!


Nå er det snart sengetid. Skal på jobb i morra, og etterpå skal jeg på IKEA med Karin og Mona. Karin trenger seng, og jeg skal speide etter en seng jeg kan kjøpe når pappa kommer med bil i neste uke. Wooptidoo!

Must pack so much more...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar