fredag 23. juli 2010

"I'm Le Tired."

I går var jeg trøtt. En trøtt trøttete trøtting! Sov ca to og en halv time (siden døgnrytmen min er særs forstyrret av all jobbingen), og kom for sent på jobb. Fin start på dagen der ja.
Anyways... etter jobb dro jeg på IKEA med Karin og Mona, fordi Karin sin seng ved et uhell ble skeivere enn Siri, og hun trengte ny. Siden jeg også må ha ny seng i neste uke, og var særs trøtt, benyttet jeg anledningen til å prøve senger. Vi var alle enige om at Karin valgte den beste sengen ("I want that one!"). "Singås" is the shit!
Kameraet på telefonen min ville plutselig ikke, så fikk ikke tatt bilder av sengekosen. Men etter det heite tipset fra Karin om å skru telefonen av og på, funket det igjen. Hurra!

Vi spiste kjøttboller og sjokoladepudding! Veldig greit å kunne ta en matpause midt i all shoppingen til Karin.


Karin kjøpte plante. Type stor. Den heter Larry Lauritz (Tredje i rekken av Larry'er. La oss håpe denne får et langt og begivenhetsrikt liv).


Siden jeg hjalp Karin å bære planten fra bussen og hjem, så kjøpte hun en øl til meg på Ujevnt. En fyr kom bort til meg og sa at jeg burde drikke Dahls siden jeg er trønder. Han er dum.


Siden vi først var i Åsane, måtte vi selvfølgelig innom Gina Tricot og Indiska før vi gikk på IKEA. Det endte med at jeg kjøpte en kjole på H&M. Har ikke tatt bilde av den (dette er ikke en SÅNN blogg), men den er rød med hvite prikker, og den er fiiiiin. Jeg fant masse jeg vil ha på IKEA, men venter til neste uke. Kjøpte derimot smarte pakke-ting. Og en korg.
Siden jeg var sånn en trøtting i går og dermed hadde store problemer med å være sosial, tok jeg siste bussen hjem, og jeg sov nesten helt til jeg skulle på jobb i dag.

Dagen i dag har vært særs fri for spennende ting. Hadde noen sorger og gleder i forbindelse med sytrådene, men det var det.

Siden forrige innlegg har jeg lært dette:
Fete barn i "I <3 Bergen"-t-skjorte og crocs... er et trist syn.

3 kommentarer: