tirsdag 20. juli 2010

NØRD!



Jeg må bare få det ut:

EG ELSKAR DEN NYE TELEFONEN MIN!

Veske er under produksjon. Jeg hekler en lilla og rosa liten sokk med glitter i. Vurderer å legge inn en plastlomme, sånn at tingen blir vanntett, men vi får se om det finnes en smart og minst mulig "helsikes-drittplast-er-midt-i-veien-og-krøller-seg-hit-og-dit!"-løsning på dette. Har mottatt forslag om å lage stropper til den og bruke den som verdens minste sekk, men den planen er foreløbig lagt på hylla.

Etter dette touchy-feely-vidunderet kom i posten har jeg også et dugandes kamera, sånn at det er mulig å ta bilder av alt mulig, over alt, hele tiden. Og det har jeg da sanneligen gjort. Her er for eksempel to lekre bilder jeg har tatt av ting jeg er hekta på for tiden:


Det er som en frokost og dessert og fest i munnen på én gang!


Jeg ble overrasket da jeg fant ut at denne hvite isteen faktisk var hvit, men den er fantastisk god. Faktisk så god at jeg har sluttet å kjøpe de to andre. Can you belive it?

Hvis dette ser ut som et kjede-seg-på-jobb-innlegg, så er det i aller høyeste grad det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar